Backofficemedewerker - Advitas

Vacature

Backofficemedewerker

Advitas is een jong en dynamisch bedrijf dat zich volledig richt op financiële dienstverlening. We zijn experts op het gebied van hypotheken, verzekeringen en pensioenadvies. Als onafhankelijk adviesbureau bedienen we klanten in heel Nederland en hechten we veel waarde aan persoonlijk contact. In ons team heerst een informele sfeer waarin we elkaar goed kennen en er altijd ruimte is voor een praatje. 

 

Functie omscchrijving
In de rol van Backofficemedewerker bij Advitas speel je een belangrijke rol in ons team. Samen met je collega's zorg jij dat alle dossiers zorgvuldig worden afgehandeld. Jouw taken zijn gericht op administratie en het ondersteunen van de backoffice-activiteiten. Of je nu al ervaring hebt in administratie of juist interesse hebt om hierin te groeien, bij ons is er ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling. 

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Je beantwoordt telefoontjes en belt klanten, maatschappijen en adviseurs.
  • Je beantwoordt e-mails.
  • Je ondersteunt bij administratieve taken voor dossiers.
  • Je houdt lopende dossiers goed in de gaten.

Wie zoeken wij?

  • Jij hebt goede communicatieve vaardigheden; 
  •  Je hebt een leergierige houding en  je bent bereidheid om nieuwe dingen te leren.
  • Je beheerst de Nederlandse taal  uitstekend, zowel gesproken als geschreven.
  • Je hebt het WFT Basis-certificaat of bent bereid dit te behalen.
  • Wat bieden wij: 
  • Een marktconform salaris.
  • Kansen voor salarisverhoging naarmate je groeit in je functie.
  • Flexibele werktijden voor een goede balans tussen werk en privé.
  • Trainingen en mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.
  • De kans om gesponsorde opleidingen te volgen, zoals Wft Basis, Vermogen, Inkomen en Wft Hypotheken.
  • Een prettige werksfeer in een hecht team.

Heb je interesse in de rol van Backofficemedewerker bij Advitas? Stuur dan je sollicitatie naar: hrm@advitas.nl. We kijken uit naar je bericht!

Naam(Vereist)
Max. bestandsgrootte: 10 MB.